PIJAK GAMBAR PEMIMPIN, ZIZANIN PUN MENGAMUK!!!

Beruk BERSHIT ni harapkan muka je cantik,
tapi perangainya Buruk Nak Mampus!!! 
Hujung minggu lalu telah berlangsungnya perhimpunan Bersih 4 di bandaraya Kuala Lumpur. Rentetan daripada perhimpunan itu, pelbagai 'Aksi' menarik telah berjaya dirakam lensa kamera.

Tak kurang juga tindakan kurang ajar yang dilakukan oleh beberapa orang peserta BERSHIT 4.0 yang memijak gambar dua orang pemimpin Melayu yang terkemuka di tanah air.

Jelas, kelakuan tidak bertamadun yang dipaparkan oleh peserta BERSHIT tu telah mengundang rasa kecewa dikalangan pengguna - pengguna laman media sosial termasuk dikalangan artis sendiri.

Mungkin dek kerana tak sanggup melihat kelakuan biadap yang ditonjolkan oleh peserta tu membuatkan pelakon Zizan Nin meluahkan rasa geram di Twitter. Memang patut pun dia ‘sound’ kan.
Menerusi status Zizan Nin di laman Twitter peribadinya, dia jelas menyatakan rasa geram dan kecewa dengan sikap segelintir peserta Bersih 4 yang bertindak keterlaluan memijak foto pemimpin Malaysia.

Walaubagaimana pun, komen Zizan tu menerima respon negatif daripada seorang pengguna media sosial yang bermati - matian mempertahankan tindakan biadap peserta BERSHIT 4.0 tu.

Tapi biasa la. Apa la yang nak diherankan sangat dengan perangai Haramjadah Pencacai - Pencacai Pakatan ni ye tak. Baik diluar atau pun didalam laman media sosial, semuanya sama je macam pemimpin diorang. Kalau dah namanya Haramjadah tu, maka Haramjadah jugak la!!!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »