CARA BUAT PUTU BAMBU DAN PUTU PIRING

 Adakah anda suka makan Putu Bambu dan Putu Piring? Jika YA, anda bertuah kerana disini ada perkongsian mengenai cara buat Putu Bambu dan Putu Piring yang boleh anda pelajari dari pakar pastri yang berpengalaman luas iaitu Mohd Hairul Hissam.
Cara buat Putu Bambu dan Putu Piring

DVD cara buat Putu Bambu dan Putu Piring

Cara buat Putu Bambu dan Putu Piring ini akan didedahkan menerusi DVD yang dinamakan Panduan Lengkap Rahsia Putu. Untuk info, beliau juga telah menghasilkan DVD Pakej Lengkap Rahsia Roti Bun dimana DVD tersebut laris dijual.
DVD Panduan Lengkap Rahsia Putu ini memang sesuai anda seisi keluarga kerana;
  • Keluarga dan anak anda pasti lebih ceria dengan aneka putu seperti Putu Bambu dan Putu Piring.
  • Anda dapat menjalankan bisnes Putu Bambu dan Putu Piring secara sambilan. Ini dapat menambah pendapatan dan mengurangkan beban kewangan keluarga anda.
  • Atau anda boleh menjalankan bisnes Putu Bambu dan Putu Piring secara full time. Seterusnya mengembangkan bisnes putu anda.
  • Jika anda masih menganggur. Inilah peluang keemasan anda menjalankan bisnes yang memberi keuntungan yang lumayan.
  • Inilah juga persediaan sekiranya anda kehilangan perkerjaan. Anda tidak perlu lagi risau dengan ansuran rumah atau kereta kerana anda ada backupdengan bisnes Putu Bambu dan Putu Piring ini.
  • Inilah permulaan kepada perniagaan anda yang lebih besar. Mulakan bisnes ini secara kecilan untuk memahami selok belok perniagaan sebelum ke bisnes yang lebih besar.
  • Bisnes Putu Bambu dan Putu Piring ini mudah dijalankan dengan kos modal yang rendah. Peralatannya telah sedia ada di rumah anda. Ia memang mudah.
Cara buat Putu Bambu dan Putu Piring

Modul-modul DVD Panduan Lengkap Rahsia Putu

Di dalam DVD Panduan Lengkap Rahsia Putu ini terdapat 6 modul utama dan 1 modul bonus iaitu;
  • Modul 1 – Membuat Putu Homemade
Di dalam modul ini anda akan diajar secara terperinci melalui video step by step dalam pembuatan putu homemade. Semuanya diajar dari asas sehingga pandai.
  • Modul 2 – Membuat Putu Komersial
Dalam modul ini akan akan belajar membuat putu pada kuantiti yang banyak untuk perniagaan anda. Anda diajar membuat dua jenis putu yang popular iaitu Putu Bambu dan Putu Piring.
  • Modul 3 – Membuat Putu Komersial New Edition
Membuat bisnes putu tanpa alat khas Putu Bambu dan Putu Piring dengan hanya menggunakan pengukus kayu seperti pengukus Pau atau boleh juga menggunakan pengukus biasa. Manakala acuan buluh bambu boleh digantikan dengan acuan daun pisang seperti dalam video preview di dalam DVD ini.
  • Modul 4 – Membuat Aneka Inti Putu
Tentu menarik putu anda dengan aneka inti putu. Ini menjadikan putu anda lebih sedap dan special. Terdapat 5 jenis aneka putu berinti yang boleh  anda pelajari.
  • Modul 5 – Cara Pengiraan Kos Putu
Pengiraan kos amat penting dalam sesebuah perniagaan. Oleh itu modul ini akan mengajar anda cara pengiraan kos putu anda. Ini memastikan keuntungan dalam perniagaan anda.
  • Modul 6 – Strategi Bisnes Putu
Modul ini mengajar anda cara pembungkusan putu yang biasanya digunakan oleh peniaga putu. Anda turut diterangkan cara melakukan bisnes putu sambil bekerja.
  • Modul 7 – Ebook Putu Mayam (Bonus)
Ebook Putu Mayam ini siap dengan panduan bergambar langkah demi langkah berserta resepi. InsyaAllah anda akan dapat membuatnya dgn baik sekali.

Testimoni pembeli DVD cara buat Putu Bambu dan Putu Piring

Berikut adalah testimoni mereka yang telah membeli DVD cara buat Putu Bambu dan Putu Piring ini.
Cara buat Putu Bambu dan Putu Piring

Dapatkan segera DVD cara buat Putu Bambu dan Putu Piring!

Jika anda berminat ingin mendapatkan DVD cara buat Putu Bambu dan Putu Piring ini bolehlah dapatkan menerusi link dan banner di bawah ini. Proses penghantaran ke rumah anda akan dibuat melalui Pos Laju. Selamat mencuba!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »