WANITA UMUR BERAPAKAH YANG PALING KERAP MELAKUKAN ONANI

01351281191780x390
Selain bercinta salah satu cara wanita untuk mendapatkan kepuasan kenikmatan mengeluarkan air mani adalah dengan cara masturbasi atau yang lebih kita kenali dengan onani.
mungkin selama ini ramai terpikir tabiat buruk itu hanya dilakukan oleh lelaki,namun diluar dugaan sebenarnya wanita juga ramai yang melakukan perkara yang sama,cuma mereka diam-diam.
mengenai kebiasaan onani ini wanita sememangnya tidak mudah mengakui perkara tersebut berbanding dengan kita lelaki yang tak tahu malu,sebuah penelitian dilakukan oleh Five Thirty Eight mengatakan,perempuan yang berusia di atas 18 tahun setidaknya pernah melakukan onani paling tidak satu kali,dan mereka suka melakukannya dengan bermacam macam cara salah satunya dengan bantuan alat yang di cipta khusus berbentuk alat kemaluan lelaki.
mari kita lihat dari segi umur berapa kerap wanita onani
Five Thirty Eight, melakukan penyelidikan terbarunya dari hasil University National Survey of Sexual Health and Behaviour (NSSHB) terhadap 5.865 orang Amerika dari wanita berusia 14 tahun sampai ke 94 tahun,selepas itu terkuak lah bahwa berapa kali kah lelaki dan wanita onani dalam masa sebulan ternyata ada sangkut pautnya dengan paktor umur.
wanita berusia 70 tahun ke atas mempunyai keinginan onani hanya 1 kali dalam setahun.pengakuan 68.6 perseratus.
wanita berumur 40 sampai ke 50 tahun diketahui melakukan onani 2 kali dalam setahun.pengakuan 59.8 perseratus.
wanita berusia 30 sampai ke 39 tahun mereka melakukannya hingga tiga kali dalam satu minggu.pengakuan 60.7 perseratus
wanita berumur 25 sampai 29 tahun merekalah yang paling banya melakukannya sebanyak lima kali dalam seminggu,pengakuan 69.8 perseratus
wanita berumur 18 sampai 24 tahun hanya beberapa kali melakukan onani dalam sebulan.
yang trakhir penyelidikan Five Thirty Eight mengatakan meskipun wanita zaman sekarang lebih aktif melakukan onani tetapi bilangan lelaki lebih ramai melakukan perkara itu.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »